Oldal kiválasztása

3 alapvető tipp egy vonzó Facebook üzleti oldalhoz

Tegyen közzé fényképeket és videókat az idővonalon.

A vizuális tartalom szinte minden online jelenlét követelményévé vált, beleértve a közösségi média csatornákat is. Végül is 40- szer nagyobb valószínűséggel osztják meg a közösségi médiában, mint más típusú tartalmakat .

És bár a fényképek nagyszerű lehetőséget kínálnak a pillanatok megörökítésére és a márka tényleges megtekintésére, valószínűleg sok időt és egyéb erőforrásokat kell fektetni a videóba. A 2017  -es State of Inbound jelentés a videót említette a „fő zavaró tényezőként”, és a marketingesek 24%-a ezt nevezte meg kiemelt prioritásként.

A „Videó megtekintése” egyike azoknak a CTA-knak, amelyeket a Facebook okkal engedélyez a márkáknak, hogy oldalaikra adhassanak – mert ez a tartalomfogyasztás egyik legnépszerűbb módja. De ez nem csak a videók előzetes rögzítése. A közösségi média csatorna hírszobája szerint „ Az emberek átlagosan több mint háromszor több időt töltenek Facebook Live-videó megtekintésével, mint egy már nem élő videóval.” Tehát ne féljen a nézők pillanatnyi pillantást vetni szervezete tevékenységére, de ügyeljen arra, hogy felkészült.

Nem tudod, hogyan nézzenek ki a videóid? Íme egy mókás, amelyet üzleti nyelvhasználatra állítottunk össze.